06-09-04

Marc Spruyt valt door de mand!

‘Onafhankelijke liefhebber’ Marc Spruyt blijkt ABVV-stafmedewerker!

 

 

Het is momenteel wat stil rond Marc Spruyt, maar als hij binnenkort weer zijn zoveelste anti-Vlaams Blok-boek schrijft, dan zal je hem gegarandeerd zien in alle duidingsprogramma’s van de VRT.  Spruyt wordt dan steevast opgevoerd als ‘onafhankelijke Vlaams Blok-kenner’.  Spruyt zelf heeft er alle belang bij die ‘onafhankelijke’ schijn hoog te houden;  op zijn eigen website (‘Blokwatch’) vind je over zijn beroepsactiviteit niets terug, en in een vraaggesprek met het extreem-linkse SAP snottert hij: ‘Overigens, voor wat de media betreft, leven we in de trieste situatie dat (…) geen enkele journalist van uit zijn directie een ernstige omkadering krijgt om zulk onderzoek te doen. Ikzelf doe dit puur uit ‘liefhebberij’ en moet dus zelf al die informatie quasi alleen vergaren.’

 

Spruyt dus als ‘liefhebber’ die ocharme zonder enige ondersteuning, na een noeste dagtaak van 9 tot 17 uur, ook nog eens ’s avonds het boze Vlaams Blok moet trachten te ontmaskeren…  Maar helaas, zoals wel vaker gebeurt spreekt links de waarheid niet.

 

Op de website van een club die LINX+ heet (www.culturelecentrale.be) kan je een brochuurtje bestellen tegen het Vlaams Blok, geschreven door Marc Spruyt.  Op de website wordt Spruyt nog enkel als ‘auteur’ aangeduid, maar in het voorwoord van de brochure zelf wordt Spruyt aangeduid als ‘stafmedewerker van LINX+’.  Datzelfde LINX+ stelt zich op de website voor als ‘de cultuurorganisatie verbonden met het ABVV’.  Spruyt heeft bij LINX+ blijkbaar wel wat in de pap te brokken, want op een linkse site (http://robelders.write2me.nl) meldt hij in het gastenboek ‘dat hij de links op de website van LINX+ heeft aangepast.’  Spruyt is dus niet onafhankelijk, hij werkt voor de socialistische zuil, met name voor het ABVV.   Daar wordt hij dus betaald als stafmedewerker door de socialisten om anti-Vlaams Blok-schrijfsels te produceren, die dan onder het mom van ‘wetenschappelijke objectiviteit’ via de bevriende media (VRT, De Morgen) gepresenteerd worden. 

 

Grappig detail:  op de website van LINX+, waarvan Spruyt dus zelf zegt dat hij de links kan aanpassen, kan je bij ‘boeken en brochures’ het boek van Spruyt zelf bestellen, ‘wat het Vlaams Blok verzwijgt.’  En dat aan nauwelijks 5 euro, in plaats van de oorspronkelijke 19,78 euro!  Blijkbaar is Spruyt met een stapeltje onverkochte exemplaren blijven zitten…   

 

Bron: http://rechtsnationaal.skynetblogs.be/




12:42 Gepost door Vlaamse Jongeren Dilbeek | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.